Aktualnie szukamy

Aktualnie nie poszukujemy

Specjalista ds. administracyjno-magazynowych

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie gospodarki magazynowej (przyjmowanie i wydawanie towarów, remanenty, obieg dokumentów magazynowych)
  • rozliczanie sprzedaży, wystawianie i wprowadzanie faktur, aktualizacja i kontrola dokumentacji,
  • koordynacja wdrożeń: nadzór nad harmonogramami, tworzenie protokołów, kompletowanie dokumentów,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • nadzór nad terminowością płatności (windykacja miękka),
  • wsparcie w bieżących sprawach administracyjnych biura.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w pracy biurowej/administracyjnej lub magazynowej (min. 1–2 lata)
  • znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook),
  • dobra organizacja pracy, dokładność i skrupulatność,
  • samodzielność, terminowość i odpowiedzialność,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy.

Mile widziane:

  • znajomość programu ENOVA (moduł magazynowy/handlowy),
  • doświadczenie w rozliczeniach i windykacji,
  • znajomość procesów wdrożeniowych i obiegu dokumentów,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze administracji i logistyki,
  • wsparcie w szkoleniu z obsługi programu ENOVA,
  • przyjazną atmosferę i współpracę w zgranym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji.
  • Pakiet medyczny

Specjalista ds. sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • Doradztwo techniczne z zakresu działalności firmy i dystrybuowanych przez nią technologii oraz produktów.
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientami
  • Rozwój portfela klientów z branży hotelowej, czyli pozyskiwanie nowych klientów
  • Współpraca z zespołem technicznym w zakresie przygotowania ofert (także w języku angielskim),
  • Negocjowanie warunków handlowych z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • Prowadzenie spotkań, szkoleń i prezentacji u klientów, czyli podróże służbowe
  • Stałe podnoszenie wiedzy technicznej i sprzedażowej
  • Udział w targach i wydarzeniach branżowych, 2-3 w roku
  • Raportowanie efektów pracy w systemie CRM

Nasze wymagania:

  • Wysoka motywacja do pracy oraz orientacja na cel, czyli chęci do pracy w środowisku handlowym
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność czytania rysunków technicznych
  • Znajomość podstaw hotelarstwa
  • Umiejętność i otwartość do nauki obsługi urządzeń teletechniki niskopradowej
  • Doświadczenie handlowe w B2B
  • Nastawienie na realizację powierzonych zadań
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji handlowych
  • Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy
  • Czynne prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych 4-8 razy w miesiącu
  • Dobra / komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • Zaangażowanie, systematyczność i konsekwencja w działaniu
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym również znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Niezbędne szkolenia produktowe (jak również wyjazdy do naszych dostawców) potrzebne do prawidłowego doradztwa technicznego
  • Możliwość rozwoju i nabywania nowych umiejętności sprzedażowych przy realizacji prestiżowych inwestycji hotelowych
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży teletechnicznej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w części uzależnione od osiąganych wyników
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym zgodnym ze strategią firmy
  • Systematyczne i szczegółowe wdrożenie w powierzone obowiązki
  • Pracę na pełen etat na podstawie kontraktu B2B lub umowa o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer. Samochód służbowy po uzyskaniu autonomii w pracy.

SIEDZIBA BIURA

01-360 Warszawa,

ul. Człuchowska 66, wejście A

tel.: +48 606 511 330

mail: biuro@sensor-online.pl

SENSOR-ONLINE SP. Z O.O.

02-454 Warszawa, ul. Szczęsna 26

NIP: 5223202594, REGON:388947144

SPRAWDŹ NASZE MOŻLIWOŚCI

i zobacz ile możesz zaoszczędzić…